قوانین
قوانین درنیکا
کاربر گرامی، لطفاً قوانین و مقررات زیر را برای استفاده بهتر از خدمات به دقت مطالعه کنید. ثبت سفارش از درنیکا به منزله پذیرش این قوانین و مقررات است. همچنین قابل توجه است که درنیکا تابع قوانین ایران است و هرگونه فعالیت مخالف قوانین کشور و درنیکا ، توسط کاربر، باعث حذف حساب کاربری کاربر مورد نظر خواهد شد.
حریم خصوصی
- ما در درنیکا از تمامی اطلاعات کاربری مشتریان خود محافظت می کنیم، و این اطلاعات را به جز فروشگاه های همکار (برای آماده سازی و ارسال سفارس) در اختیار شخص حقیقی و حقوقی ثالثی قرار نمی دهیم.
- ما تعهد می دهیم که از اطلاعات کاربران تنها در راستای ارائه بهتر خدمات درنیکا استفاده کنیم و اطلاعات کاربران اعم از آدرس، شماره تماس، رفتار سفارش آنلاین ایشان را تحت هیچ عنوان دیگری استفاده نکنیم.
- ما برای اطلاع رسانی خدمات و ترویج سرویس درنیکا حق استفاده از اطلاعات کاربران درنیکا را برای خود محفوظ می دانیم.
حساب کاربری
- هنگام سفارش، ثبت یک شماره موبایل معتبر و قابل دسترسی برای کاربر الزامی است؛ کاربر مجاز به ایجاد همزمان بیش از یک حساب کاربری نیست و در صورت مشاهده، برای یکپارچگی بیشتر، حساب کاربری قدیمی تر را به عنوان حساب کاربری اصلی نگه می داریم و حساب های کاربری دیگر را حذف خواهیم کرد.
- مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس، به عهده کاربر است. در صورتی که کاربر اطلاعات خود را اشتباه ثبت کند، و به موجب آن، وقفه یا تاخیری در ارسال سفارش به وجود آید، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.
همکاری با فروشگاه ها
- درنیکا صرفا به عنوان نماینده فروشگاه خدمات خود را ارائه می دهد و مسئولیت سلامت غذا، کمیت و کیفیت آن و نحوه ارسال غذا با فروشگاه و نهادهای نظارتی مربوطه است.
- قیمت ها در منوی هر فروشگاه به روز است و قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در درنیکا نمایش داده می شود، معتبر است؛ همچنین قیمت گذاری غذا و هزینه ارسال غذا صرفا و منحصرا توسط فروشگاه انجام می شود و درنیکا هیچ دخل و تصرفی در این موارد ندارد.
- مالیات بر ارزش افزوده تنها در فاکتور فروشگاه هایی اعمال می شود که گواهی معتبر ارزش افزوده خود را به درنیکا ارائه داده باشند.
ثبت سفارش
- هنگامی که فروشگاه سفارش شما را دریافت کرد، در صورت نیاز ممکن است از طریق تماس تلفنی با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی، احتمال کنسلی سفارش شما وجود خواهد داشت و در این صورت مبلغ پرداخت شده به عنوان اعتبار در حساب کاربری شما منظور خواهد شد.
- امکان لغو و تغییر سفارش بعد از ثبت و تایید آن وجود نخواهد داشت.
- درصورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم موجودی و یا تاخیر بیش از حد در ارسال سفارش از سوی فروشگاه، درنیکا مبلغ پرداختی شما را به صورت اعتبار به کیف پول موجود در حساب کاربریتان باز می گرداند و چنانچه مایل به بازگشت مبلغ پرداختی خود باشید، شماره کارت خود را در بخش "شماره کارت بانکی من" موجود در حساب کاربری وارد کرده و درخواست برداشت اعتبار ثبت کنید تا در کمتر از 24 ساعت به حساب بانکی تان عودت داده شود.
- در صورت عدم تایید سفارش از سوی فروشگاه به هر دلیل، وجه پرداختی به صورت اعتبار به حساب کاربری افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده میکنند، بازگشت داده خواهد شد.
- در مواردی که کاربر از چندین فروشگاه سفارش ثبت کرده باشد، بدیهی است رسید آنلاین به صورت جداگانه برای کاربر در حساب کاربری قابل مشاهده است. همچنین در صورت ثبت چندین سفارش جداگانه از یک فروشگاه، این سفارش ها مستقل از هم بوده و امکان تجمیع آنها وجود ندارد.
- مشتری متعهد می گردد که موقعیت مکانی خود را در زمان ثبت سفارش به درستی ثبت نماید، در غیر این صورت فروشگاه مجاز به کنسل کردن سفارش و یا دریافت مابه التفاوت هزینه ارسال محصولات، در زمان تحویل سفارش به مشتری است.
- چنانچه کاربر در آدرسی که در حین سفارش مشخص کرده است، حضور نداشته باشد، سفارش فقط در صورت پرداخت مابتفاوت به ادرس دیگر در همان محدوده ارسال خواهد شد.
- استفاده از هر تخفیف و اعتبار کاربر در هنگام ثبت سفارش، فقط در روش پرداخت آنلاین امکان پذیر است.
- در مواردی که کاربر در زمان ثبت سفارش، پیام 'آدرس شما خارج از محدوده سرویس دهی فروشگاه است' را دریافت میکند، سفارش به صلاحدید فروشگاه توسط پیک و یا آژانس ارسال می گردد و هزینه آن متناسب با فاصله محل دریافت سفارش از فروشگاه در آدرس تحویل سفارش دریافت می گردد.
- با توجه به توافق صورت گرفته با فروشگاه ها برای دریافت سفارش اینترنتی، فروشگاه مجاز است از سرو غذایی که از درنیکا سفارش داده اید در داخل فروشگاه هیچ ممانعتی به عمل نیاید.
- امکان دریافت حضوری غذا از محل فروشگاه، فقط در صورتی امکان پذیر است که در زمان سفارش گیری، گزینه تحویل حضوری از فروشگاه فعال باشد.
- در صورت موجود نبودن برخی از اقلام سفارش، درنیکا با هماهنگی شما سفارش را تغییر داده و تفاوت مبلغ پرداختی و مبلغ سفارش تغییر یافته را به صورت اعتبار خرید از درنیکا به حساب کاربری شما بازمیگرداند شایان ذکر است که بعدا میتوانید درخواست برداشت مبلغ ثبت کرده و مبلغ به حساب بانکی شما عودت داده شود.
پیگیری سفارش ها و مشکلات
- پیگیری سفارش ها از طریق تلگرام، واتساپ و تماس با شماره تماس درنیکا امکان پذیر است. اگر چه تیم درنیکا علاقهمند است که همیشه و در همه حال پاسخگوی شما عزیزان باشد؛ اما امکان رسیدگی سریع به سفارش هایی که از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی پیگیری می شود را ندارد.
- مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه است. در صورت بروز مشکل در هر مرحله از پرداخت، طبق قوانین بانکی، مبلغ پرداختی حداکثر تا 72 ساعت و از طریق بانک مربوطه به حساب شما عودت داده خواهد شد و در این مورد درنیکا امکان پیگیری نخواهد داشت.
- زمان آماده سازی و ارسال غذا که پس از ثبت سفارش به کاربر نمایش داده می شود، تقریبی است و از فروشگاه دریافت شده است؛ پس از پایان زمان نمایش داده شده، کاربران می توانند موضوع را از طریق تلرگام، واتساپ و یا شماره تماس درنیکا پیگیری کنند، درنیکا موضوع را با فروشگاه پیگیری خواهد کرد و نتیجه را به کاربر اطلاع خواهد داد، لازم به ذکر است درنیکا مسئولیتی در خصوص دیرکرد یا کنسلی سفارش ها از سوی فروشگاه ندارد.
- درصورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم موجودی برخی اقلام سفارش، عدم ارسال سفارش و یا تأخیر بیش از حد در ارسال سفارش از سوی فروشگاه، درنیکا مبلغ پرداختی شما را بصورت اعتبار به حساب کاربریتان بازمیگرداند. چنانچه مایل به بازگشت مبلغ پرداختی به حساب بانکی خود باشید، درنیکا با دریافت شماره حساب بانکی و شماره شبا از شما ظرف مدت حداکثر 48ساعت کاری مبلغ را برای شما واریز خواهد کرد.
نظرات و پیشنهادات
- پس از ثبت نظر توسط کاربر، نظرات مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز با کاربر تماس گرفته می شود. درنیکا مجاز است در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی کاربر از نمایش پیام خودداری کند. لازم به ذکر است کلمات، الفاظ نامناسب، جملات توهین آمیز، تمسخر آمیز و یا بی احترامی به مدیران فروشگاه ها و مسئولان سایت، به هیچ عنوان نمایش داده نخواهد شد.
- هرگونه نارضایتی از ارسال اشتباه غذا، مغایرت در اقلام دریافتی و یا مشکل بهداشتی در غذا باید بلافاصله بعد از دریافت سفارش توسط کاربر به تیم امور مشتریان، گزارش شود در غیراین صورت درنیکا از پیگیری بعد از این زمان، معذور بوده و مجاز است هرگونه نظر در این سه زمینه را در سایت نمایش ندهد. لازم به ذکر است در مواردی که مشتری به مسئله بهداشتی غذا اشاره می کند، نیاز است برای پیگیری بهتر با فروشگاه، همکاری لازم جهت ارسال عکس و یا عودت غذای دریافتی را داشته باشد.
- همه قوانین تا زمانی که در سایت و اپلیکیشن های درنیکا نمایش داده میشوند، معتبر هستند. سفارش از درنیکا به منزله پذیرش این قوانین و قواعد است.